inzerce-webhosting www.banan.cz

Zdatný obojživelník: Panasonic DMR-EX77 160GB

DMR-EX77 Je to už bratru deset let, kdy se v tuzemském vzdušném prostoru začal nesměle šířit digitální pozemní TV signál DVB-T, a světe div se, žádný z renomovaných výrobců spotřební elektroniky nebyl ochoten na náš trh za celou dobu vrhnout pořádný DVD rekordér s tímto tunerem. Blýská se ale snad konečně na časy…

Abych nebyl tak kritický, je pravda, že pár pokusů o vypuštění rekordéru s combo tunerem už jsme mohli zaregistrovat především u Thomsonu a Pioneeru, případně u několika “noname“ značek. Pořádný harddiskový rekordér za cenu rozumnou však nikde. Dlouhé, předlouhé bylo čekání na dopředu avízované novinky od Panasonicu konečně skončilo a nám se do redakce dostal zbrusu nový model Panasonic DMR-EX77 se 160GB diskem. Hurá, sláva, v Německu sice Panasonic podobný model prodává už přes rok, ale zřejmě jsme pořád bráni jako druhořadý trh, co se dá dělat.

Černá Panasonicu sluší, ale EX77 se dělá i ve stříbrné

Naděje vkládané do tohoto přístroje jsou veliké, protože se všeobecně očekává, že naváže na to nejlepší z úspěšných předchůdců DMR-EH55/65. Takže žádné zdržování a jdeme rovnou na to.

 

Co nám bratři upekli

Hned na začátku příjemně potěší, že má DMR-EX77 ve svém rodném listě jako místo narození nám blízké Slovensko a nikoliv Čínu (nic proti ní). Dílenské zpracování je takové, na jaké jsme u Panasonicu zvyklí, tedy precizní. Designeři podřídili jeho vzhled především nadčasovosti. Jednoduché linie jen tak nezestárnou a kompaktnosti vzhledu hodně napomáhá, že většina předních in/out rozhrání a ovládacích tlačítek je skryta pod odklopnou lištou. Najdeme tam jak i-Link (IEEE1394) pro videokameru, tak slot na SD/MMC karty. Dnes již standardní USB port však chybí. Tak progresivní Panasonic zatím ještě není.

Omluvte kvalitu snímku, snad i přes ni je vidět štěrbina pro SD karty a paleta vstupních předních konektorů

Dvířka mechaniky nezvyklého profilu písmene L se efektně vyklápí a do vysunutého šuplíku se pohodlně zakládají média (lze použít i kazetovou verzi DVD-RAM). Její chod nepatří mezí nejtišší, u některých zvláště poškozených médií si trochu nahlas cvrliká, nicméně při běžné hlasitosti reprodukce není možné mechaniku slyšet. Velký a ve dvou stupních svítivosti nastavitelný displej je perfektně čitelný a poskytuje přesně ty provozní informace, které běžně člověk potřebuje. V útrobách si to tiše přede standardní 3,5’’ IDE disk Hitachi. Teoreticky by tedy nemuselo nic bránit instalaci většího disku 250GB, který je osazen v dražším modelu DMR-EX87.

Pevný disk Hitachi se 7200 otáčkami je tichý a neprodukuje přehnané vibrace

S paletou výstupů na zadním panelu Panasonic celkem škudlil, ale najdeme všechny základní analogové včetně dvou SCARTů (video D/A převodník 108MHz/12bit) . Dnes již by byl rekordér odsouzen k neúspěchu, kdyby chyběl HDMI s upscalingem až na rozlišení 1080p. Obrazově je opravdu výborný, Panasonic osazuje svůj firemní upscaler, kterému těžko co vytknout. Pro připojení receiveru si budete muset vystačit s optikou, koaxiální výstup chybí.

Konektorů sice pár, ale kvalitní výstup na nich:)

Nepřehlédnutelná je “klec“ s vně usazeným ventilátorem průměru 5,5cm. Jeho provoz je víceméně nehlučný a “klecové lůžko“ umožní v budoucnu snadné čištění od prachu.

Ventilátor je vytrčený do prostoru, z hlediska hlučnosti je to nejlepší řešení

Dálkový ovladač je variací na rekordérovou klasiku Panasonicu. Je velmi dobře zpracovaný, přehledný a citlivý. U Panasonicu mi trochu vadí jejich bojkot tlačítka EJECT a ocenil bych i tlačítko MUTE. Je pochopitelné, že chybí, když přístroj nijak neumožňuje korekci své hlasitosti.

DO zvládne základní ovládání většiny běžných TV

Bleskový start není zadarmo

Panasonic už u starších modelů láká zákazníky na okamžitý start přístroje během jediné sekundy. Tak tomu skutečně je, nicméně je toho dosaženo ne zcela elegantní fintou. Pokud je režim rychlého startu aktivován, nepřejde rekordér zcela do Stand-By, pouze utlumí všechny vedlejší systémy, jako displej nebo pevný disk, takže se na pohled opravdu jeví, jako vypnutý. Přístroj je však ve skutečnosti stále pod proudem a to si bere i odpovídající spotřebu. Ta je totiž jen zhruba o 4-9W nižší, než při běžném zapnutí (záleží na stupni aktivace displeje ve Stand-By), kdy si řekne zhruba o 22-25W. Je to tedy poněkud energeticky náročné šidítko. Režim rychlého startu lze zcela vypnout a potom si ve Stand-by řekne už jen o standardní 2W. Probuzení rekordéru potom ale zabere mrzutých čtyřicet sekund!

Integrace DVB-T

Můj pocit z dosavadních rekordérů s DVB-T tunerem byl takový, že je tam ten tuner tak nějak naroubován uměle a není zcela a dobře zakomponován do přístroje. Panasonicu se podařilo jak analogový, tak digitální tuner zkrotit a spřáhnout do jednoho funkčního celku. Při prvním zapnutí se hned vyhledají všechny dostupné digitální a následně analogové stanice a všechny se uloží do jednoho programového listu. Lze nastavit několik programových profilů a kanáli libovolně kombinovat, takže třeba pod předvolbou 1 budete mít analogovou Primu, pod předvolbou 2 digitální Novu atd. Takhle nějak to mělo už dávno fungovat!

Se systémem zobrazování EPG si Panasonic opravdu vyhrál

Oba tunery jsou přitom dobře citlivé. Analogový kvalitou naladěného signálu nezaostával za mou klasickou TV a obraz z digitálního paketu je limitován pouze kvalitou samotného vysílání.

Čeština i čitelnost je stoprocentní

K DVB-T vysílání patří i EPG, a to je opravdu zdařile propracované. Ze základního přehledu, který je na první pohled trochu přehuštěný (je možné ho změnit do přehlednějšího), se lze dostat na vyčerpávající podrobný popis daného pořadu. Čeština se zobrazuje korektně. Z EPG lze také přímo selektovat podle druhu pořadů a lze z něj přímo zadávat časové nahrávání. Analogovému časovači sekunduje funkce ShowView a jeho nastavení je tím také dílem okamžiku.

Přehrávání: bez ztráty jediného bodu

To, že si mechanika poradí snad se všemi běžnými existujícími CD a DVD formáty médií už asi nikomu dech nevyrazí. Stejně ani prohlížení obrázků JPEG nebo přehrávání MP3. Opět si ale musíte nejdříve vybrat, který druh souborů chcete přehrávat, což mi osobně vždy vadí. Adresářovou strukturu lze přitom (na značkový produkt) procházet celkem volně a přehledně. Z neznámého důvodu nepodporuje přehrávání WMA souborů.

Adresářovous trukturu lze volně procházet, vždy však spustíte jen jeden vybraný typ multimédií:(

Po nedávném testu základního přehrávače Panasonic DVD-S33E, který zcela popíral existenci formátu Xvid, jsem byl trochu nervózní, zda se to nestalo novým pravidlem značky. Naštěstí jsem se přesvědčil, že nikoliv. Nejen, že Xvid hraje skvěle, ale dokonce přehrál všechny testovací soubory včetně Xvidu s GMC, se kterým si jen tak každý mediální přehrávač neporadí.

DivX titulky jsou koukatelné

DivX přirozeně hraje také zcela bez problémů. Podporovány jsou české doprovodné titulky formátů SUB, SRT a TXT (jen stejného názvu) s tmavým podkresem. Dovedl bych si představit trochu větší a čitelnější font, ovšem v segmentu rekordérů se užitná hodnota titulků řadí k těm lepším. DivX Ultra nebo Nero Digital se nekoná, to už bychom toho chtěli opravdu moc. Postrádám také běžnou lupu jak na video, tak na obrázky.

Nic už neuteče

Je nasnadě, že nejdůležitější je záznam a jeho možnosti. Ani zde si nelze na nic moc stěžovat. Rekordér reaguje rychle na povely a nahrává dle libosti jak na HDD nebo přímo na optický disk. Během nahrávání sice nelze sledovat jiný než nahrávaný kanál, zato Panasonic v tuto dobu nijak neomezuje možnosti přehrávání. Můžete se zpožděním třeba sledovat zrovna nahrávaný pořad a to i na optickém médiu nebo si pustit třeba DVD nebo jakýkoliv již nahraný titul z disku. K dispozici jsou čtyři kvalitativní režimy a funkce přizpůsobení kvality nahrávky zbývajícímu místu na disku. Kvalita nahrávky zvláště z DVB-T tuneru je u prvních dvou kvalitativních režimů nerozeznatelná od živého vysílání. Přístroj nám dokonce dá na výběr, zda uložit video ve formátu 16:9 nebo 4:3. Širokoúhlý film nahraný ve 4:3 má pak osekané kraje a zvětšený výřez, no prostě něco na způsob představy o reprodukci širokoúhlých pořadů na TV Nova. Zvuk je ukládán do Dolby Digital stereo stopy.

Programování nahrávky z EPG je stejně rychlé jako ze ShowViev

Pro snadné časování nahrávání udělal Panasonic téměř maximum. K ruce analogu je připraven ShowView a digitální pořady lze nastavit za pár okamžiků přímo z EPG. Žel přístroj není schopen z DVB-T vysílání “vyčíst“ opoždění toho kterého programu, a tak je nutné si ručně přenastavit ukončení nahrávky o nějakou tu minutu, abychom nepřišli o rozuzlení jistě napínavého pořadu.

Vystřihnutí stupidní reklamy z videa žádný problém

Konec konců místa na disku je dost a díky výborné střihové editaci lze přebytečné části nahrávky s přesností na jedno políčko vystřihnout. Vystřižení je přitom skutečné a nikoliv jen skrytím označené kapitoly, jak je zvykem u některých jiných přístrojů. Vystřižené sekvence tedy okamžitě uvolní místo na disku dalším nahrávkám.

Náhledové obrázky můžou být někdy na obtíž, a proto lze zvolit seznamový režim zobrazení titulů

Přístup ke všem uloženým pořadům je opět rychlý, realizovaný pomocí náhledových miniatur, stejně jako u dříve testovaného LG RH 277H. Na rozdíl od něj však umožňuje přepnutí pouze do seznamu s názvy, což se při větším množství nahrávek hodí. Z pevného disku lze jednoduše libovolné tituly zálohovat prakticky na všechny současné zapisovatelé disky včetně DVD-R DL a DVD+R DL. Pálí přitom ve vysokorychlostním režimu svižně, ale malinko hlučně.

Stačí vytvořit seznam kopírovaných titulů a spustit rychlé kopírování

 

Tak už to DVB-T konečně pořádně spusťte!

To můžeme jen zvolat do éteru, protože konečně máme i pořádný přístroj na zachytávání vysílaných perel:). Nemám rád, když článek vyzní skoro jako placená reklama, ale nedá se nic dělat. Panasonic odvedl dobrou práci a vytknout se mu dá jen chudší konektorová výbava a možná trošičku hlučnější mechanika. Několikrát jsem zaznamenal drobné rozpadání DVB-T obrazu a hlášku o nedostatečném signálu. To je vzhledem k tomu, že venkovní anténa je na dohled od vysílače, podivné. Nicméně nemůžu vyloučit výpadky na straně vysílače. Cenově sice převyšuje i značkové “analogové“ kolegy, ale nějakých 11300Kč, za které se prodává na internetu mi v tomto případě nepřijde jako přemrštěná investice. Notoričtí sledovači nekonečných seriálů možná sáhnou raději po verzi DMR-EX87 s větším diskem. Ten je cca o 1500Kč dražší, ale dělá se zatím jen v černé barvě.

 

Plusy a mínusy
+ design a zpracování- často ševelící mechanika
+ HDMI s 1080p- málo konektorů a chybí USB
+ výborné zakomponování DVB-T tuneru 
+ čeština 
Podpora MPEG 4
divx3_fast_motion_mp3_cbr_29fps_640x432ano
divx3_low_motion_mp3_25fps_688x416ano
divx3_low_motion_mp3_VBR_25fps_640x336ano
divx651_gmc_bvop_nvop_ac3_23976fps_640x272ano
divx651_hometheatreprofile_bvop_nvop_ac3_23976fps_640x272ano
divx651_qpel_bvop_nvop_ac3_23976fps_640x272ano
divx651_qpel_gmc_bvop_nvop_ac3_23976fps_640x272ano
xvid_ac3_23976fps_640x272ano
xvid_ac3_bvop_23976fps_640x272ano
xvid_bvop_nvop_ac3_29fps_672x288ano
xvid_bvop_nvop_mp3_VBR_23976fps_576x304ano
xvid_bvop_nvop_mp3_VBR_23976fps_608x336ano
xvid_gmc_ac3_23976fps_640x272ano
xvid_gmc_ac3_bvop_23976fps_640x272ano
xvid_gmc_PB_ac3_bvop_23976fps_640x272ano
xvid_gmc_qpel_ac3_23976fps_640x272ano
xvid_PB_ac3__bvop_23976fps_640x272ano
xvid_qpel_ac3_23976ps_640x272ano
xvid_qpel_ac3_bvop_23976fps_640x272ano
xvid_qpel_gmc_PB_ac3_bvop_23976fps_640x272ano
xvid_qpel_mp3_vbr_25fps_672x272ano
xvid_qpel_PB_ac3_bvop_23976fps_640x272ano

 

Průměrné hodnocení: 4.6 (74 hlasování)

Komentáře

Malda (bez ověření)
25 leden, 2012 - 17:56

Dobrý den,

chtěl sem poprosit o radu. Mám Panasonic dmr-ex77 a při sledování TV přes rekordér je špatný zvuk (chrčí).Nevíte co s tim.

Předem děkuji za odpověď

drove (bez ověření)
20 duben, 2012 - 19:06

Dobrý den,
mám taky dmr-ex77, taky mi to chrčí. Vše ostatní video z HDD je v pořádku. Jdu někde pátrat dál co s tím.

Comix (bez ověření)
17 duben, 2012 - 14:04

Mám EX87 a chrčí jen některé programy. Zato při sledování videa VHS při zapojení VHS -> EX87 -> TV to chrčí vždy, když je zapnutý EX87. Když je ve Stand By módu, nic nechrčí. Zatím jsem ale nezjistil proč. Testoval jsem i uzemění el.zásuvky, ale to je OK. Takže neporadím, ale nejsi sám.

Zdeněk (bez ověření)
1 leden, 2012 - 10:21

Ahoj,když vložím paměťovou kartu sd 16 GB do videorekordéru,hlási mi to,že je karta nekompatibilní,Proč?Tu samou kartu ale 512 MB mi to vezme.Děkuji za odpovědi

Honza (bez ověření)
21 prosinec, 2011 - 15:02

Chtěl bych poprosit o zaslání firmware pro DMR-EX77
Známý mi donesl DVD rekordér LG s vadou HDD. Nebyl jsem si
jistý, jestli je chyba na disku, nebo jinde. Tak jsem ze svého vlastního
Rekordéru vyndal HDD a šoupnul ho tam. Normálně přehrával a kousek jsem na něj i nahrál. Takže se mi potvrdilo, že ten známého je vadný.
A teď ten problém: po vrácení disku do mého Panasonica ten napíše na displeji: HDDERR a vysune šuple DVD. Takže jsem ho vrátil do LG a to co jsem nahrál zase smazal. Ale to nepomohlo. Ten hajzl mu nejspíš přepsal fat tabulku a můj PANASONIC s vlastním diskem teď nemluví.
Na netu jsem se dočetl, že to chce instalační CD. Proto vysunuje šuple.
Chtěl bych poprosit o zaslání firmware pro DMR-EX77. Nikde jsem ho nenašel.
Díky
jan [dot] herink [at] volny [dot] cz

Jiří (bez ověření)
9 listopad, 2011 - 02:05

Když do EX77 nahraji třeba 1 multiplex, nahrají se jednotlivé TV v pořadí CT2, CT24, CT1, CT4. Pokud zmáčknu na dálkovém ovladači tlačítko č. 1 je zvolena CT 2. Nevím, jak to provést, aby po po sepnutí tlačítka č. 1 byla zvolena CT 1. U televize Panasonic to jde. Jde to samozřejmě editací profilů, ale to nemá vliv na tlačítka. Také po zrušení multiplexu se slabým signálem a nahrazením ho stejným se silnějším signálem, zůstávají názvy kanálů ze zrušeného multiplexu na kterých již není žádný signál na svém místě a zbytečně tam zavazí. Z toho důvodu mám např. kanál Prima až na 23 místě přestože mohu nahrávat jen z 10 programů. Lze vůbec editovat a rušit nefunkční kanály kompletně bez vymazání hardisku? Děkuji za odpověď.

Anonym (bez ověření)
29 květen, 2011 - 00:16

Prosím poraďte, mám Panasonic DMR-EX77 a když dám do dvd mechaniky jakýkoliv disk, tak mi to hlásí, že tam nic není. Děkuji.

29 květen, 2011 - 21:19

Nejspíše je vadná DVD mechanika = nevyplatí se opravovat. Používat jedině jako HDD rekordér nebo koupit nový produkt.

Anonym (bez ověření)
16 duben, 2011 - 11:09

Dobrý den, mám dmr-ex77 a pokud naladím digitální vysílání - mám sice nádherný obraz, bohužel mi ale nejde zvuk. Zapojení je následovné - anténa do rekordéru a z rekordéru skartem do tv. už jsem zkoušel vše možné, ale nefunguje mi to. Vypadá to, jako by rekordér neposílal zvuk. Skart jsem si u tv ověřil - funguje bez problémů.

Kozousch (bez ověření)
16 duben, 2011 - 14:53

Zkoušel jste v rekordéru přehrát například standardní originální DVD s nějakým filmem? Ideální je pro jistotu u filmu zvolit stereo (2.0) zvukovou stopu. Tímto testem se ověří, zda je chyba někde ve spojení rekordér - TV, nebo například v nastavení tuneru rekordéru.

Předpokládám, že to ověření funkčnosti SCARTu na TV jste prováděl s jiným přístrojem (třeba DVD přehrávačem), ale SCART-SCART kabel jste při testu používal ten samý, který máte nyní zapojený do rekordéru - aby se vyloučila chyba kabelu.

Panasonic DMR-EX77 nemám, ale procházel jsem manuál a nějakou možnou zradu v nastavení jsem nenašel - například že by nefungoval současně digitální zvuk po optice a analogový po SCARTu.

Ještě mě napadá udělat kompletní reset přístroje podle návodu na straně 83 a potom jeho nové nastavení.

A poslední možnost by asi byla "vytáhnout" zvuk z rekordéru z digitálního optického výstupu zvuku (pokud máte AV Receiver) nebo z analogového výstupu zvuku (pokud máte třeba stereo zesilovač, věž s AUX vstupem a podobně)

Anonym (bez ověření)
16 duben, 2011 - 17:16

přehrávání filmů z DVD funguje bez potíží, vše jak má!

Kozousch (bez ověření)
16 duben, 2011 - 19:49

Pokud tím myslíte bezproblémové přehrávání DVD disku vloženého do DVD mechaniky rekordéru, pak je jasné, že chyba nemůže být ve spojení mezi rekordérem a TV. Příčiny mě napadají následující:

1) chyba v nastavení rekordéru (pak by měl pomoct reset a nové nastavení)

2) závada rekordéru (tuneru a podobně) - zde by se dal vyzkoušet příjem nějaké TV stanice vysílané analogově (pokud v dosahu ještě nějaký analogový vysílač vysílá), případně rozhlasové stanice v DVB-T

3) chyba ve firmwaru rekordéru - zde by měla pomoct jeho aktualizace, jenže odkaz na stažení už nefunguje (viz níže v diskuzi)

4) problém se společnou anténou třeba v paneláku by asi být neměl, ale zkusit vlastní anténu nebo jen kus drátu můžete - to se mi ale zdá jako velice nepravděpodobná příčina

jura (bez ověření)
14 říjen, 2010 - 11:31

zdravim. Nemá někdo zkušenosti s tím, aby panasonic přečetl externí HDD samsung story? Zatím jsem ho zformátoval na NTFS přes satelitní receiver Ferguson Ariva, ale nepomohlo to. Fat 32 taky nepřečetl. Zkusím zformátovat pomalu přes PC, ale pochybuju, že to pomůže. Nezná někdo fígl, jak na to? Mj domácí kino samsung HTTX30 ho taky nedetekuje. dík za případnou reakci. Jura

Kozousch (bez ověření)
14 říjen, 2010 - 16:00

Podívejte se ve Windows ve správci disků, zda na disku Samsung Story Station nejsou nějaké další třeba skryté oddíly, které můžou dělat problémy s detekcí disku. Podle popisu "Disky obsahují funkci Samsung Auto Backup pro trvalou ochranu dat, software SecretZoneTM pro šifrování osobních dat a SafetyKey pro zajištění heslem":
http://pcworld.cz/novinky/samsung-story-station-8130

Pokud ano, všechny oddíly odstraňte a pak na disku vytvořte jediný oddíl FAT32 například pomocí SwissKnife:
http://www.stahuj.centrum.cz/utility_a_ostatni/systemove_nastroje/sprava...

jura (bez ověření)
15 říjen, 2010 - 06:38

dík za info. Dnes jsem zformátoval disk, ale na NTFS, aby tam šly i soubory větší než 4 GB, tak uvidím, co to bude dělat. Dám sem pak výsledek.

Kozousch (bez ověření)
15 říjen, 2010 - 09:19

Teď mi došlo: jak k Panasonic DMR-EX77 připojujete externí disk Samsung Story Station, když Panasonic DMR-EX77 nemá USB?

Domácí kino Samsung HT-X30 disk naformátovaný na NTFS nepřečte:
http://www.digilidi.cz/recenze-test-Samsung+HT-X30R-domaci-kino

Anonym (bez ověření)
18 říjen, 2010 - 06:55

omlouvám se, mám samozřejmě DMR78.

Jonah (bez ověření)
20 září, 2010 - 11:14

Zdravím a prosím,
nemá někdo jakýkoli FIRMWARE (1.08, 1.10, 1.13) na dmr-ex87 ? Nebo alespoň tip, kde jej lze stáhnout. Ze stránek Panasonicu totiž zmizel.
Potřebuji vyměnit HDD a bez FW to nejde.

Kozousch (bez ověření)
20 září, 2010 - 12:07

Máte zjištěný ověřený postup, jakým se výměna harddisku provádí? Údajně je k tomu nutné mít servisní dálkový ovladač a servisní DVD.

Z jiný diskuzí:
U HDD modelov zn. Panasonic je na HDD uložený softvér. Preto ak vymeniš HDD za iný, zobrazí sa na displeji správa "HDDERR" a DVD mechanika vysunie tray. Je potrebné vložiť inštalačný disk od výrobcu.

Výměna HDD u Panasonika DMR-EX77 není možná. Od doby posledního příspěvku jsem měl možnost podrobně komunikovat s lidma z autorizovaného servisu ( prvně jsem potkal lidi, kteří byli ochotni diskutovat o technických věcech bez nějakého mlžení - příjemný pocit). Řekli mi a ukázali, že v 77 čce i 88 čce je HW integráč, ve kterém je klíč pro příslušný HDD, takže výměna HDD by šla, ale musel by se zároveň na jedné z desek vyměnit příslušný integrovaný obvod - což je samozřejmě blbost ... a i potom by to fungovalo pouze pro definované velikosti disků....a né s GB verzí :( škoda

Jonah (bez ověření)
20 září, 2010 - 20:31

Mám jen vyčteno ze servisního manuálu EX-77 / EX-87, že kompletně celý firmware je uložen na HDD, proto to obvykle po výměně HDD nefunguje vůbec nic. Je potřeba jen znovu nahrát firmware na HDD. V manuálu není nic o jakémkoli DO. Jen - vložit CD/DVD s FW do mechaniky a počkat až se nahraje FW na HDD. Nic víc. Obávám se však, že Panasonic ví, že i my víme a FW už není nikde k sehnání. A to ani nechci větší HDD, jen výměnu za stejný :(

Kozousch (bez ověření)
21 září, 2010 - 09:12

Máte pravdu, zkoušel jsem asi hodinu hledat a firmware ke stažení jsem nenašel. Přitom diskuzí o firmware je spousta, ale žádný vlastník firmware ho někam nepověsil. Hanba!

Ten servisní ovladač je nutný pro výměnu harddisku v rekordérech Pioneer - bylo to v jedné diskuzi pomotané dohromady s Panasonicy.

Jonah (bez ověření)
21 září, 2010 - 16:21

Ještě před rokem ( to jsem ho ještě nepotřeboval), se dal stáhnout přímo od Panasonicu kdekoli na světě. Hanba je, že ho ti sviň..i odstranili ze všech svých stránek. Takže jednou větou - zákazníku hezky nám zaplať za předražený servis nebo si kup nový model. Hnus...
Stále prosím o FW, pokud jejněkdo máte a můžete jej hodit na uložto.cz nebo jakýkoli podobný server budu velice vděčný.

pajosh (bez ověření)
25 září, 2010 - 00:16

Zkouseli jste nekdo udelat bitovou kopii disku? Tedy vytahnout z rekorderu disk, napichnout ho na komp, v software typu ghost anebo acronis ho bitove naklonovat na novy disk a ten pak dat do rekorderu... Tim padem predesete FW rekorderu na novy disk vcetne vsemoznych SW kodu (pokud tam nejake jsou. Jedine v cem tusim problem by byl nejaky extra neobycejny format adresace sektoru, takze by mohl byt problem s rozsirenim "partition" na vetsi disk, ale jinak by to mohlo byt ok, nebo se pletu?

Pokud se mi postesti, tak koupim EX77 s vadnou mechanikou, tak bych to na nem prubnul...

Kozousch (bez ověření)
25 září, 2010 - 02:53

Dobrý nápad - to by mohlo fungovat - pokud je tedy originální disk funkční. A ještě by mohl být problém v tom, že nový disk bude mít jiné seriové číslo. Pokud si ho rekordér hlídá, může s novým odmítnout fungovat.

dipol (bez ověření)
26 říjen, 2010 - 05:29

pokud napíšete email, zašlu vám posledni fw, který byl na stránkách Panasonic uveřejněn ke stažení.

jarek (bez ověření)
30 leden, 2012 - 23:55

Chtěl bych poprosit o zaslání firmware pro DMR-EX77... předem díky moc, djarek [at] centrum [dot] cz

jape (bez ověření)
13 prosinec, 2011 - 14:20

Chtěl bych poprosit o zaslání firmware pro DMR-EX77... Díky moc [dot] janik [at] colorlak [dot] cz

jape (bez ověření)
13 prosinec, 2011 - 14:21

janik [at] colorlak [dot] cz

radek (bez ověření)
3 říjen, 2011 - 00:49

radi [at] seznam [dot] cz prosim o FV na DMR EX da se hdd vymenit za vetsi???dekuji Radek

radek (bez ověření)
3 říjen, 2011 - 00:51

radi [at] seznam [dot] cz prosim o FV na DMR EX77 da se hdd vymenit za vetsi???dekuji Radek

Pavel (bez ověření)
30 prosinec, 2010 - 14:01

Ahoj pošleš mi prosím ten firmware na DMR EX 77? Děkuji

Pavel (bez ověření)
30 prosinec, 2010 - 14:00

Ahoj pošleš mi prosím ten firmware na DMR EX 77? Děkuji

Karel Vaněk (bez ověření)
25 červen, 2011 - 02:10

Zdravím, je-li to možné, poprosil bych o FW na kakavospool [at] seznam [dot] cz
Na oplátku můžu poslat servisní manuál, kde je posána výměna HDD, jakákoliv velikost a spousta vychytávek v servisním menu. Díky.

Pavel (bez ověření)
2 listopad, 2010 - 16:09

Na DMR-EX77 se mi objevila chyba disku. Má už hodně najeto, asi bude vadný nebo zlobí připojení konektoru disku. Zkusil bych výměnu za nový. Děkuji. vbrun300 [at] tiscali [dot] cz

Miloš (bez ověření)
1 listopad, 2010 - 01:17

Prosím o zaslání firmware na DMR-EX87 na email Milos [dot] Kovanda [at] seznam [dot] cz. Díky

juba (bez ověření)
9 listopad, 2010 - 13:50

http://panasonic-online.cz/servis_dovladace.aspx

Tady máte adresu,Panasonic přesunul firmware do archivu.

Honza (bez ověření)
21 prosinec, 2011 - 15:04

Chtěl bych poprosit o zaslání firmware pro DMR-EX77
Známý mi donesl DVD rekordér LG s vadou HDD. Nebyl jsem si
jistý, jestli je chyba na disku, nebo jinde. Tak jsem ze svého vlastního
Rekordéru vyndal HDD a šoupnul ho tam. Normálně přehrával a kousek jsem na něj i nahrál. Takže se mi potvrdilo, že ten známého je vadný.
A teď ten problém: po vrácení disku do mého Panasonica ten napíše na displeji: HDDERR a vysune šuple DVD. Takže jsem ho vrátil do LG a to co jsem nahrál zase smazal. Ale to nepomohlo. Ten hajzl mu nejspíš přepsal fat tabulku a můj PANASONIC s vlastním diskem teď nemluví.
Na netu jsem se dočetl, že to chce instalační CD. Proto vysunuje šuple.
Chtěl bych poprosit o zaslání firmware pro DMR-EX77. Nikde jsem ho nenašel.
Díky
jan [dot] herink [at] volny [dot] cz

Jonah (bez ověření)
13 listopad, 2010 - 09:03

Jubo, díky!
Jen teď mám dilema, jestli jste Vy tak chytrý nebo já tak blbý, že jsem na to nepřišel také. Myslím, že b) je správně a jednou děkuji. :)

radek (bez ověření)
3 říjen, 2011 - 00:46

Ahoj,sla vymena toho HDD uskutecnit? stacil ten novy FV?popripade dal by se nekde sehnat?radi [at] seznam [dot] cz nebo icq 207410672,moc by mi to pomohlo dekuji

RomanL (bez ověření)
19 listopad, 2010 - 08:10

Tak to jsme blbí dva, já jsem to hledal poměrně dost intenzivně a dlouho a na uvedené stránky jsem taky nenarazil. :-(

Kozousch (bez ověření)
19 listopad, 2010 - 17:31

Hlavně potom dejte chlapi vědět, jestli se výměna harddisku podařila.

Kozousch (bez ověření)
16 duben, 2011 - 19:37

Ten odkaz ke stažení firmwaru už nefunguje. Pokud ho někdo stihl stáhnout, může ho uložit třeba na uloz.to a dát se odkaz ke stažení? Díky

radek (bez ověření)
3 říjen, 2011 - 00:41

ahoj,doresili jste nejak ten problem s vymenou HDD treba za vetsi atd,anebo jestli je nekde ten FV?muzes mi prosim odpovedet treba na maila??diky

Camillo (bez ověření)
13 červenec, 2010 - 13:59

Lidicky, poradite mi?! Nechtene jsem prepl v nastaveni dalkovy ovladac na dvd2. Od te doby mi uz nefunguje ten co mam. Akorad na dispay to pise dvd2 a nejde s tim nic delat. Co s tim?

Anonym (bez ověření)
20 srpen, 2010 - 09:33

Zmáčknout 2 a OK na DO asi na 10 sekund - jinak viz návod!!!

Anonym (bez ověření)
3 leden, 2011 - 17:49

to je supr, moc díky za radu, pomohlo to já už byl zoufalý :-).

JanaK (bez ověření)
29 červen, 2010 - 07:32

Prosím, potřebuji pomoc.Mám Panasonic DMR-EH55 a při vypalování filmu z HDD se kouslo DVD, od té doby mě nejdou spustit žádná DVD. Na displeji to ukazuje, že je tam disk, ale mechanika je prázdná !
Už tenhle problém tady také někdo měl. Nevíte někdo co s tím?

lji (bez ověření)
19 leden, 2011 - 11:36

Zdravím,
tak u me teď nastal u Panasonic DMR-ex88 uplně stejny problém - zkoušel jsem nějake kombinace stisku tlacitek dle manualu zde se to nehne ale prd. Nevyresil to z Vas už někdo? thx

olda (bez ověření)
16 duben, 2011 - 18:18

Ahoj mám stejný problém.panák mne hlásí disk ale přitom tam není dmr-ex88 moc prosím o radu děkuji (oldatt [at] seznam [dot] cz

Mira (bez ověření)
1 leden, 2012 - 10:22

Mně se stalo úplně to samé,žádné oživování nepomohlo, tak jsem koupil nový rekordér a abych si ověřil, že je to chyby DVD mechaniky, hned po rozbalení jsem ho rozdělal (žádné přelepky kvůli záruce tam nejsou), mechaniku přehodil do starého a ejhle - jede to. Což se asi dalo čekat, ale udivilo mne, že mám EH57 asi 3-4 roky starý model a v tom novém modelu je mechanika naprosto stejná.... Či-li stačí jen vyměnit tu DVD mechaniku. Jenže jestliže normální "vypalovačka" stojí teď kolem 500,-Kč, kolik může za tu svoji chtít Panasonic? Někde jsem četl, že snad až 6000,-Kč. A to by byl tedy opruz. Ale když se to dělá na Slovensku, nedalo by se to tam někde, třebas přímo v Panasonicu, sehnat za rozumnější cenu?

Anonym (bez ověření)
1 duben, 2012 - 18:20

Tak můžu říct, že dnes se mi stalo úplně to samé, na mém EH55. Vypaluju z HDD na DVD a při skončení naskočí hlášení, že vypalování neproběhlo v pořádku, že DVD je možná znečištěné, tak jsem ho vytáhnul, vložil jsem jiné DVD a nešlo načíst, tak jsem vložil originální DVD s filmem a také nešlo načíst, na displeji se objevuje že je vložené DVD a vložené tam není a naopak, když tam vložím DVD, tak nejde načíst... Už jste ten problém nějak rozsekli, jestli lze za nějakou rozumnou cenu koupit novou DVD mechaniku nebo je to opravdu tak finančně náročné, že se vyplatí radši koupit nový DVD rekordér?

Anonym (bez ověření)
15 říjen, 2010 - 21:16

Dobrý den, mám Panasonic DMR-ex88, a mám úplně stejný problém jak popisuje JanaK ve svém Postu z Červen 29th, 2010.

Nevíte někdo, co tím?

Díky, MK

Petr P (bez ověření)
28 květen, 2010 - 21:51

Koupil jsem si DMR EH 69 a nevím jak mám na něm vyladit kanály TV, signal do Tv jde přes satelit a dekoder. Může mi někdo prosím poradit? díky moc

VK (bez ověření)
17 duben, 2010 - 22:58

Prosím dokážete mě někdo poradit s Panasonikem DMR-EH55 ?? Chtěl jsem si vypálit nějaké filmy uložené na HDD a kouslo se DVD, od té doby mě nejdou spustit žádně DVD. Píšeto chybu U88 nebo někdy NoREAD, podle návodu udělám co píšou, ale nic se nezlepší. Na displeji to ukazuje, že je tam disk, ale mechanika je prázdná ??
Co s tím??? Díky za radu, VK

Alex (bez ověření)
21 březen, 2010 - 16:01

Zdravím,
mám trochu problém s tím, že mi najednou začal DMR-EX77 číst s kostičkami. I programy nahrané před týdnem, které byly v pohodě mají teď při přehrávání kostičky nebo totálně rozhozený obraz. I se to v takovém stavu vypálilo a po zformátování celého disku nepomohlo. Nevíte někdo jestli postačí nějaká úprava doma, nebo je jediným řešením servis?
Díky za opodvěď
Alex

Luky (bez ověření)
18 červenec, 2010 - 15:40

Zdravím tě,
podle mě to vypadá jedině na servis, protože takhle reaguje např. přehřátý grafický čip, nebo špatný procesor, ale mohl by si zkusit pročistit mechaniku... tj. vyčistit laser. Pokud ani toto nepomůže, obrať se na servis.
Luky

Anonym (bez ověření)
10 únor, 2010 - 00:01

Mám problém se zobrazováním statických snímků jak z nahraného CD, přímo z SD karty nebo i nahraných na HDD - kvalita je strašná, televizí to není ( LCD Samsung), když prohlížím v televizi z flash disku, jsou fotky super. Už nevím, jak co a kde nastavit, z toho návodu opravdu moc moudrá nejsem, umíte někdo poradit? Díky.

Camillo (bez ověření)
10 leden, 2010 - 10:48

Zdravim lidicky, nevite jestli se da vymenit modul dekoderu dvbt aby umel i MPEG4???? Nebo nejaky novy firmware, aby uz umel prehravat divx z dvdrw??? dik za info

Camillo (bez ověření)
10 leden, 2010 - 10:47

Zdravil lidicky, nevite jestli se da vymenit modul dekoderu dvbt aby umel i MPEG4???? Nebo nejaky novy firmware, aby uz umel prehravat divx z dvdrw??? dik za info

25 listopad, 2009 - 22:45

zdravím,chtěl bych se zeptat proč mi nejdou přehrát DVD-RW vypálena v PC . DVD-R hraje v pohodě ?
dík

Tomix (bez ověření)
10 leden, 2010 - 16:40

Protože je to Panasonic. Tisíc funkcí, žádná pořádně :-(
DivX z CD RW přehraje, z DVD RW ne !
EX88 má USBčko, ale neumí z něj kopírovat, ani na něj ukládat. Pouze přehrát...

Eliška (bez ověření)
21 listopad, 2009 - 19:50

Dobrý den,

mám dotaz, který nás již poněkolikráté potrápil v souvislosti s nahráváním z HDD na DVD.
Když se film překopíruje, HDD jej neuzavře a napíše, že je disk nekomtabilní. Co se s tímto dá dělat?
Děkuji za radu.

Anonym (bez ověření)
31 říjen, 2009 - 11:10

Dobrý den, prosím o radu ohledně kopírování videokazet na DVD - nedaří se mi nahrávání z videorekordéru na Panasonic DMR-EX77, asi mám špatně propojeno: VCR s DVR scart, DVR s televizorem HDMI, VCR s televizorem scart. Na HDD se nahraje pouze zvuk, obraz ne. Přehrávání již dříve nahraného z obou zařízení na televizoru (LCD Samsung) je bez problémů, nahrávání na DVR z televize taky. Díky, jsem jen ženská, každá rada dobrá.

Anonym (bez ověření)
5 září, 2009 - 18:57

Zdravím,mám velký problém.Asi z 10 filmů přehraje pouze 3.U těch zbývajících píše disk nerozeznám.Už byl jednou kvůli tomu na reklamaci a pořád to samé.Nemáte radu?Používám DVD+R.

Tomix (bez ověření)
10 leden, 2010 - 16:44

Vypozoroval jsem, že záleží na tom, jestli je Dvd R (+ i -) po vypálení v PC uzavřeno nebo ne. Uzavřený nebere.

vrutak (bez ověření)
3 září, 2009 - 17:54

Zdravim mam taky tento dvd prehravac a uz konecne u nas spustili digi vysilani, ale bohuzel po automatickem vyhledavani ani po manualnim vyhledavani nenajde zadny vysilac, musi se jeste nekde neco zvlastniho nastavit???

Anonym (bez ověření)
23 září, 2009 - 13:17

Mám tento přístroj více jak 2 roky, digitalni vysílání mi na něm funguje a nic jsem zvlášť nenastavoval.

Pospa (bez ověření)
7 duben, 2009 - 17:12

Vlastním model dmr-ex77ep již dva roky a doposud bezproblémový provoz, ale nyní byl u nás spuštěn digitální signál a jsem zděšen dvbt tunerem na tomto přístroji. Na televizích Panasonic, Sony, Sencor a satelitu Golden Interstar mi neklesne kvalita dvbt příjmu pod 70, ovšem na tomto přístroji mám kvalitu tak kolem 10 a to mám jednu televizi napojenou (anténu) až na výstupu z tohoto přístroje. Je to na reklamaci nebo je to normální....

eduard (bez ověření)
22 březen, 2009 - 10:48

Vlastním DVD rek.RHT389H od ledna 2009.Můj problém-Vypínám dvd při delším pobytu mimo dům ze sítě.Nastavené záznamy nahrávání nejdou zaznamenat, protože se posune zadaný čas o 1 den.Při znovu nastavení hodin přeskočí o 2 dny dopředu.Automaticky vůbec nereaguje, při manualním nastavení se teprve nastaví správný čas. Potud vše dobře, ale proč se to děje po vypnutí sítě? Nemá dvd dostatečnou kapacitu záložní batarie? děkuji eduard

Anonym (bez ověření)
11 březen, 2009 - 22:18

Bacha na dvb-t u tohoto dvd rekordéru, od 1. 3. 2009 došlo na Ostravsku ke změně v dvb-t vysílání (dva vysílače, stejný kanál, rozdílný výkon) a v některých případech si Panák s tím neporadí, bohužel vada tuneru, někde z diskuzí vyplynulo, že musí mít velmi kvalitní dvb-t signál...

ekr1 (bez ověření)
19 duben, 2009 - 16:02

Jó tak tenhle problém mám ale mám řadu 78 prostě 54 kanál nejede samé kostky,kdežto na tv th42px80e který provozuji současně z tímto recordérem to jede na plný signál.Takže co s tím,reklamace.Bydlím v Havířově takže přijímám ze stejného vysílače jako ty,jak jsi to vyřešil??

Anonym (bez ověření)
11 březen, 2009 - 22:22

PS:V určitých místech může vznikat problém zvaný „pre echo“, kdy některé typy digitálních přijímačů nedokáží zpracovat signál z více vysílačů zapojených do jednofrekvenční sítě - digizone.cz

milan (bez ověření)
9 březen, 2009 - 21:08

Ahoj vlastníci Panasoniku.
Máte někdo zkušenost s převodem do DivXu abych to mohl přehrávat . Některý film který jsem měl půjčený a byl vypálený na PC jde přehrát a jiný ne. Nebo stahnutý na RapidSheru ve formátu DVD Pal nebo DivX taky nehraje což by hrát asi měl ? A nebo to špatně stahuji ? Poraďte prosím. milan

mira (bez ověření)
7 únor, 2010 - 09:26

Dobrý den .Chtěl bych si nainstalovat přehrávání disku Divx jak nato předem děkuji

Tomix (bez ověření)
10 leden, 2010 - 16:47

Vypozoroval jsem, že záleží na tom, jestli je Dvd R (+ i -) po vypálení v PC uzavřeno nebo ne. Uzavřený nebere.

duhy (bez ověření)
14 únor, 2009 - 13:52

Dobry den.Mam takovy problem.Kdyz si na PC vypalim film na DVD R tak je vse v poradku,ale jakmile pouziju RW,tak se mi v prehravaci ani nenacte a u RAM mi to ukazuje ze je prazdne.Muzete mi nekdo poradit jak na to,jestli to teda vubec jde.Jinak si musim filmy vypalovat na R a po prehrani ho mohu zahodit.Diky

Anonym (bez ověření)
9 březen, 2009 - 21:23

Ahoj .
Já takový problem nemám normálně to hraje a vypaluji v Neru. I fotky tak hrají.
A film si nejdříve zkušebně vypálím na RW a pak na R po zkoušce jestli vlastně hraje ho vypálím a dělám to proto neboť když neco stahnu z Rapid Sheru tak mi taky většina filmů nehraje a to jsou v Xvid nebo DivX. Paradoxně když jsem poprvé stahoval jen tak na zkoušku a nevěděl co honem stahnout klikl jsem na Film Walli a ten mi hraje v DVD kvalitě a v několika jazycích i s titulky. Zkrátka plnohodnotné DVD a těť se stím peru až mě to s....
Ahoj Milan ICQ 493210377

Pepa (bez ověření)
10 únor, 2009 - 22:06

Dobrý den, dokáže tento DVD při zapnutí scanovat naladěný program? nemůžu v návodu tuto funkci najít. i levnější a jednodušší DVD to mají.

vyspet (bez ověření)
1 únor, 2009 - 15:29

Zdravím.Vám tento rekordér čte AVi soubory z DVD-RW?Mě jen ve formátu DVD.Jestli to je tou optikou tak ho nechám opravit.Ale mě nikdy nečetl Avi z DVD-RW jen z DVD R.Děkuji za odpověď.

Anonym (bez ověření)
11 březen, 2009 - 22:14

avička z dvd-rw nenačte, je to v návodu, kde je popsáno, z jakých zdrojů přehrává avíčka...dvd-rw tam není; já to řešín nákupem speciálního divx přehrávače...

Anonym (bez ověření)
20 prosinec, 2008 - 19:56

nastavení času
lidi, prosím vás, jak se chová tento rekordér, když se mění čas???
přeskočí to automaticky hned nebo třeba až po několika dnech a nebo je to třeba nastavit ručně

díky za odpověd

Sisi (bez ověření)
28 prosinec, 2008 - 12:00

rekordér přeskočí sám, jako klasické DVBT :-)

Anonym (bez ověření)
12 listopad, 2008 - 09:56

Na multiplexu 2 v Praze (43 kanal) mi v nepravidelnych intervalech klesa kvalita signalu ze 100% tak na 20% a objevuje se hlaska slaby signal. Na Technisat Digipalu 2 na stejne antene je to OK. Nevite, v cem byl mohl byt problem.

orákulum (bez ověření)
9 listopad, 2008 - 18:48

tento přístroj je velmi vybíravý na dvd-rw, zatím jsem nenašel značku, která by pro něj byla vhodná - po vybalení a vložení "discu" tento přístroj vždy hlásí vložte platný disc; dvd-r bez problémů, a to i z Tesca!!!! můžete poradit značku dvd-rw, která na tomto přístroji funguje?

rehous (bez ověření)
18 leden, 2009 - 08:07

zdravím možná to bude podobné
???-RW mě taky nebralo v servisu určili závadu (slabá optika ) už bere !

vyspet (bez ověření)
1 únor, 2009 - 15:25

Zdravím.Vám tento rekordér čte AVi soubory z DVD-RW?Mě jen ve formátu DVD.Jestli to je tou optikou tak ho nechám opravit.Ale mě nikdy nečetl Avi z DVD-RW jen z DVD R.Děkuji za odpověď.

Anonym (bez ověření)
13 listopad, 2008 - 16:57

s tím nemám nejmenší problém, i u dvd-rw to zvládá i 200 x přehrané noname disky

Anonym (bez ověření)
20 prosinec, 2008 - 19:39

musíte naformátovat, pak to šlape

Sheerin (bez ověření)
8 listopad, 2008 - 10:44

Vlastním DMR-EX87EP-K a po přeladění DVB-T na nové kanály se mi ukazuje o hodinu dopředu posunutý čas v EPG, přestože hodiny jsou nastaveny na Auto a zobrazují se správně. Pokud chci cokoliv nahrát, tak musím vždy přo programování posunout čas o hodinu zpět. Nevíte jak řešit tento problém?

orákulum (bez ověření)
9 listopad, 2008 - 18:49

nastavil jsem čas manuálně, má to v nějaké nastavaní či co..potom to funguje bezvadně

Koudy (bez ověření)
2 listopad, 2008 - 10:28

Zdravím, po přeladění 31.10. jsem sice naladil nový kanál 33 z Bukové hory, který obsahuje CT1, 2, CT4 atd, ale načte se mi název vysílače, tak jako je to na kanále 58. Program sice přijímá sicnál, ale není tam pro potřeby nahrávání a další právě uveden název. Nevíte co s tím?

5 listopad, 2008 - 18:01

Tak uz to bezi, slava!

2 listopad, 2008 - 10:53
Mně také nefunguje EPG a to přijímám z Brna. Jsou neschopní spustit něco rovnou v plné kvalitě :( Anebo je problém jinde...

Koudy (bez ověření)
2 listopad, 2008 - 11:14

ted jsem upgradoval firmware a porad stejne blbe. Nenacte nazvy, ale na novu a primu nacte na jinem kanale. divny

Anonym (bez ověření)
3 listopad, 2008 - 09:49

U mě to samé nevíte někdo co stím?U jiného setoboxu to mám v poho.

Lubos (bez ověření)
4 listopad, 2008 - 00:05

Ten samý problém s Multiplexem CT z Krasova (k34). Pritom na jinych STB TV a Dokonce na me TV Panasonic, vse OK ...videl bych to na problem rekorderu...vi nekdo o novem FW pro 77? Mam DVB version 1.10

Lubos (bez ověření)
4 listopad, 2008 - 08:27

Tak se zda ze problem nema jen 77 .. je to na strane CT ... http://www.digizone.cz/aktuality/ct-vysvetluje-problem-s-oznacenim-progr... .... jen je 77 bohuzel z tech, kteri pouzivane nastaveni "neskousnou" ...jinak v MUX 2 (Krasov) vcera castecne zacalo fungovat EPG, bohuzel u Novy a Primy stale orezane popisy programu, stejne jako drive v MUXu A...

Tomáš Davídek (bez ověření)
31 říjen, 2008 - 21:46

DObrý den vespolek, mám Panasonic EX87. Jsem s ním celkem spokojen, jen jsem nepřišel na to, jak upravit pořadí DVB-T kanálů nalezených při automatickém ladění. U analogového tuneru to jde jednoduše, u digitálního to neumím. Máte s tím někdo nějakou zkušenost, prosím?
Jediný nápad je použití manuálního ladění. Je to řešení sice nestandardní, ale jsem ochoten ho podstoupit. Ovšem pak kromě čísla kanálu musím znát i frekvenci, na které je daná televizní stanice vysílána. Lze tohle nějak jednoduše zjistit, jak?

Díky za jakýkoli tip, zdraví T. Davídek

smaxcz (bez ověření)
1 listopad, 2008 - 15:50

Zdravim vas
nastaveni poradi kanalu podle vas provedete tim ze si kanaly ve vybranem poradi ulozite do profilu (tam si je muzete i prehazovat)a potom si vyberete jaky profil chcete pri prepinani pouzivat(vybrani profilu provedete takto :pri sledovani jakehokoliv programu zmacknete tlacitko info " i " a vyberete si profil mackanim na modre tlacitko na ovladaci).

Jana (bez ověření)
1 listopad, 2008 - 19:53

Ty jo, super, diky moc!!! Ja se s tim tak trapila... :)

Jana (bez ověření)
31 říjen, 2008 - 23:04

Mam uplne stejny problem.. Testovala jsem i tzv. profily, ktere umoznuji si preskupit programy dle sveho, jenze funguji jen v programovem pruvodci. Na bezne prepinani programu to bohuzel vliv nema..
Pokud ma nekdo lepsi zkusenosti, budu moc rada. Diky

orákulum (bez ověření)
9 listopad, 2008 - 18:55

mám pocit, že když spustíte informace - tlačítko i - status, objeví se info o programu a v pravo je info o profilu, pak se musí zmáčknout na ovladačí modrý obdélníček - manual skip, který mění profily, stačí párkrát zmáčknout, musíte předtím nastavit profil, měl jsem s tím též problém, příručka je dost špatně napsaná, ale podařilo se mi seskupit programy a nastavit profil, takže to nedělá problém..

Jarda (bez ověření)
31 říjen, 2008 - 20:21

Zdravím
zkoušeli jste už naladit ostré vysílání DVBT? Mám problém, že mi naladí veřejnoprávní MUX, ale nemám jednotlivé kanály pojmenované :( Nevím tak, jestli jde o CT1, CT2, CT24 nebo CT4. Jine MUXy mi posílají identifikaci kanálu.

Tak se ptám, jestli je chyba u mě nebo v síti?
Díky.

lmin (bez ověření)
2 listopad, 2008 - 20:36

Mě se to chová podobně, na DMR-EX77 se mi sice načtou všechny digitální služby, ale multiplex ČT na 25.kanále je bez popisů. Programy přijímat lze, ovšem programový průvodce nefunguje. Navíc se v tom dá obtížně orientovat kvůli chybějícím popisům stanic. Programový průvodce nefunguje ani u multiplexu, kde je PRIMA a NOVA, názvy stanic tam jsou. Úplně bez problémů se načetl MPX, kde je Óčko, Z1, Public, Proglas (ten mi je tak platný). Rovněž se mi bez problémů načetly oba rakouské multiplexy, včetně programových průvodců (trochu jsem se obával rušení ze sousedního kanálu - 24/25, ale je to OK). Takže ORF jako obvykle perfektní, na jiném přijímači funguje i jejich MHP zcela perfektně nadále přes starou společnou anténu.
Otestoval jsem situaci na levném SetTopBoxu, tam se názvy stanic na MPX ČT zobrazují.
Na Panasonicu mám vypsáno: DVB verze: 1.10
Kde je problém, netuším, možná v zastaralém FW Panasonicu a současně i v signálu ČT mimo standard. Do ČT se ani dotazovat nepokouším, ještě mi nikdy na mail neodpověděli.
L.M. Brno

Anonym (bez ověření)
31 říjen, 2008 - 23:17

Mě dělá to samé, ale na TV LG mě to programy píše tak je chyba asi u panáka.

Anonym (bez ověření)
2 listopad, 2008 - 10:05

Mě to také nejde.A na jiném set top boxu to jede normál.Nechtělo by to novžý firmware?Jestli nějaký je.

31 říjen, 2008 - 21:06
Síť je zatím ještě IMHO dost pošahaná. Mně zase nefunguje v Multiplexu B služba EPG!

Jack (bez ověření)
22 říjen, 2008 - 17:50

Dobrý den,jsem v tomto směru laik, zajímá mne zda se tento přístroj dá propojit s mikrověží, nemám ještě žádnou koupenou, a nevím, zda to vůbec půjde a jak. Poraďte mi prosím děkuji.

Honza (bez ověření)
24 říjen, 2008 - 17:11

Samozřejmě by to mělo jít, vzadu jsou dva výstupy na Cinch kabel, a většina (ne-li všechny) mikrověží má odpovídající vstupy (AUX). Jinak tam tam je taky výstup na optický kabel pro propojení třeba s domácím kinem

štefan giňa (bez ověření)
9 říjen, 2008 - 17:19

při pokusu nahrát film který jsem měl v hdd uložený a chtěl jsem ho zkopírovat na disk tak mě to nahlásilo že mám upravit disk. Nevím jak¨
Pak nevím jak mám instalaovat dvix nebo jak to mám provést prosím o podrobný postup omlouvám se jsem úplný začátečník.
děkuji

Anonym (bez ověření)
6 říjen, 2008 - 20:13

Z komentařu jsem se dozvěděl že titulky u divx se nedaji zvětšovat.

Jaka je tedy velikost titulku - jsou dobře čitelne - zkuste někdo změřit velikost titulku v mm na obrazovce (je třeba připsat velikost televize)

děkuji moc ochotnemu

6 říjen, 2008 - 20:18
Člověče, vždyť ty titulky jsou na obrázku v článku! Na větší obrazovce budou v poměru dle toho obrázku .)

Alexandra (bez ověření)
5 říjen, 2008 - 10:20

Mám trochu jiný problém. A naprosto netuším čím k němu dochází. Zásadně nechávám vypalovaná DVD uzavírat pro přehrávání na jiných strojích a vtvářím TOP MENU a stejně čas od času (někdy příliš často na mé nervy) mi jiný přehrávač sice pustí obraz, ale bez zvuku. Na rekordéru hraje DVD v pohodě. Nevíte někdo čím by mohlo být tohle?
Myslela jsem si, že je to tím, že nechám vypálené DVD dlouho v přístroji než zmáčknu ukončovací OK. Ale někdy to spíš vypadá, že jsem ho zmáčkla příliš brzy. Začínám si myslet, že je to podle toho, jakou má stroj zrovna náladu... :-)

Anonym (bez ověření)
21 září, 2008 - 09:05

Dobrý den,
nejde mi přehrat ani jedno DVD ve formátu MPEG, přitom v návodě pišou, že formát MPEG podporuje. Máte i Vy s tím problém? Nebo co s tím mám udělat?

Díky

Anonym (bez ověření)
4 září, 2008 - 18:16

Chtěl bych se zeptat či jde u tohoto modelu titutlky zvětšovat

díky

5 září, 2008 - 08:44
Nejde. U rekordéru to snad neumí žádný...

Anonym (bez ověření)
31 srpen, 2008 - 11:09

Zdravím
Mám takový měnší problém. Vlastním Panansonic DMR-EX77 a chtěl bych si nahrát Divx na DVD-RW a přehrát. Ale zahlásí chybu disku a nic nepřehraje. Zato když vypalím stejný obsah na DVD-R, tak to přehrávač vezme. Dokonce jsem zkoušel nahrát Divx na CD-RW a taky mi to přehrál.

Nevíte proč je tomu tak ?

Díky

Terbula@seznam.cz (bez ověření)
31 srpen, 2008 - 09:19

Ahoj,
prodám Panasonic DMR-EX77 160GB EP-K
Cena 8000Kč
Nový nerozbalený - byla to výhra a DVD již máme.
V případě zájmu se prosím ozvěte na mail.
Terbula [at] seznam [dot] cz

Terbula@seznam.cz (bez ověření)
31 srpen, 2008 - 09:18

Ahoj,
prodám Panasonic DMR-EX77 160GB EP-K
Cena 8000Kč
Nový nerozbalený - bala to výhra a DVD již máme.
V případě zájmu se prosím ozvěte na mail.
Terbula [at] seznam [dot] cz

Malibor (bez ověření)
12 srpen, 2008 - 20:55

Mam dotaz, nezna nekdo kod pro nastaveni ovladace Panasonic DMR-EX77 k zakladnimu ovladani televize Hyunday (?!) ... v navodu je mnoho znacek, ale Hyunday chybi. Dik.

Bear (bez ověření)
20 květen, 2008 - 13:44

Mám rekordér Panasonic DMR-EX87EP-K již asi půl roku a nahodile se na něm projevuje tato chyba: při nahrávání pořadu na HDD nebo při přehrávání videa z HDD celý přístroj "zatuhne" a na displeji se objeví U99.
V manuálu stojí, že error U99 je "nespecifikovaná chyba". Pomůže rekordér vypnou a znovu zapnout, ale samozřejmě nedonahrávaný pořad už je v háji.
Nesetkal jste se prosím někdo s touto chybou? Děkuji za odpověď.

prdela21 (bez ověření)
7 únor, 2010 - 09:15

DMR-EX88
Úplně ten samé problém,a hódně často.Nejlepší když odjedu na měsíc pryč,naprogramuju si nahrávání na 20 filmů,a u prvního to vyhodí chybu U99,a všecko je v prdeli.....fákt bomba!

pkczech (bez ověření)
10 červenec, 2008 - 11:00

tuto mašinku vlastním již asi 7 měsíců,ale s tímto problémem jsem se ještě nesetkal.

Jiří Brada (bez ověření)
3 květen, 2008 - 23:26

Dobrý den, u přístroje se mi samy od sebe otevírají dvířka DVD mechaniky, po zavření se opět otevřou, po vložení DVD opět to samé. Po vypnutí přístroje se několikrát zavřou a otevřou, ale zůstanou otevřená. Jde to nějak napravit, či to mám jít reklamovat. Děkuji.

4 květen, 2008 - 13:24

To vypadá na mechanickou závadu, přinejhorším reklamovat.

Jiří Brada (bez ověření)
4 květen, 2008 - 21:58

To jsem tak nějak očekával. Ach jo, mám to doma teprve několik týdnů a hned tohle. Mám zkaženou celou radost...

pkczech (bez ověření)
10 červenec, 2008 - 11:03

holt je to jen zařízení. A každé zařízení se jednou pokazí! Dříve nebo později...

Honza (bez ověření)
2 květen, 2008 - 15:23

Objevil jsem jeden problém při vypalování na DVD-RW, respektive při jeho následném přehrávání. Pokud film vypálím na běžné DVD- můžu jej bez problému přehrát na PC, pokud jej však vypálím na DVD-RW počítač disk vůbec nepřečte. Nevíte někdo v čem může být problém, jestli je to např. v nastaveném vysokorychlostním kopírování?

n7610 (bez ověření)
30 červen, 2008 - 19:04

Dle mého názoru by mělo stačit dvd rw uzavřít při vypalování v recorderu a v počítči by neměl být problém.

PL (bez ověření)
26 květen, 2008 - 09:58

Musíte vytvořit TOP MENU (ve správě disku), pak by mělo být vše v pořádku.

Anonym (bez ověření)
27 duben, 2008 - 21:24

Dobrý den, chtěl bych poradit jak se dají seřadit TV stanice u Panasoniku DMR-EX77, v návodě, který je trochu chaotický jsem to nenašel. Mohl by mi někdo poradit? Dekuji moc

Anonym (bez ověření)
28 duben, 2008 - 12:53

Musíte si vytvořit vlastní profil, ve kterém pak můžete stanice seřadit dle vlastního uvážení, lze smíchat digitální i analogové dle libosti.

caacorka (bez ověření)
26 duben, 2008 - 22:02

Při vysokorychlostním (např. LP) kopírování na médium se mi kopírovaný titul spustí a kopíruje se stejnou dobu, jak dlouho film trvá... jinak řečeno, musím se podívat na celý film než se zkopíruje a kopírování nejde urychlit.
V manuálu není ani zmínka, že by se měl kopírovaný film spustit. Přitom na str. 51 je tabulka s přibližnou dobou kopírování. Časy jsou v minutách...
Poradí mi někdo???

Miloš (bez ověření)
1 květen, 2008 - 21:54

Mám více než dva roky starší typ PANASONIC DMR-EH80V (VHS,DVD,HDD,SD), ale měl jsem podobný problém.
Nevím proč nemají přístroje v SETUPu nastavenou možnost rychlého kopírování již z výroby. Možná to souvisí s kvalitou nahrávaného zvuku (někde jsem viděl o tom zmínku, ale podrobně jsem to nestudoval).
Nahrané pořady potom nemají "příznak" pro rychlé nahrávání a musejí se kopírovat 1:1. Po přepnutí této funkce v SETUPu jsou již nově nahraná videa schopna tohoto rychlého kopírování.

Anonym (bez ověření)
28 duben, 2008 - 13:02

Pokud máte na HD nahraný film v kvalitě LP a je delší než 2 hod., pak nelze kopírovat na DVD vysokorychlostně, stejně tak při kvalitě XP je max. délka filmu 1 hod.

Tomas Davidek (bez ověření)
23 duben, 2008 - 21:51

Dobry den, slysel jsem ze u E88, ktery ma slot na SD kartu, lze z SD karet prehravat dokonce i video. Pripada mi to trosku podezrele, myslel jsem ze to vyrobci umoznuji pouze z DVD/HDD (jako napriklad Sony, ktery to neumoznuje z USB), tak bych se rad zeptal, zda to muze nekdo potvrdit ci vyvratit. Diky predem, zdravi Tomas

horacc (bez ověření)
19 duben, 2008 - 09:08

Nevíte někdo, jestli lze nějak dostat MP3 na HDD?

Jarda66 (bez ověření)
13 duben, 2008 - 22:12

Chtěl bych se zeptat na problém s duálním zvukem u Novy. Tento problém se projevuje jen v analogu nebo i v digitálním příjmu? A je už nějak uspokojivě vyřešen? Tento problém s nemožností výberu zvukové stopy po vypálení pořadu na DVD je jen u Novy a jen u programů s duálním zvukem? A ještě by mě zajímalo, zda je to problém jen Panasonicu DMR-EX77 nebo všech DVD rekordérů s DVB-T tunerem? Jak to tady tak čtu tak obyvatelé Prahy už nic jiného než digitální příjem neřeší, my burani z venkova (jsem z Jižních Čech) na to jen čumíme. Tady totiž stále není a ještě nějakou dobu nebude k dispozici ani jeden dig. program. Díky za odpoveď.

Anonym (bez ověření)
15 duben, 2008 - 14:03

Asi je možné to řešit i jinak, ale já nahrávám pořady tak jak jsou a když mají duální zvuk, tak to řeším až při přehrávání a zvuk si volím na TV, ne v rekorderu, tj. na HD nebo DVD mám pořád duální zvuk.

Jarda66 (bez ověření)
17 duben, 2008 - 15:46

Takže duální zvuk po nahrání zůstane zachován je je možno ho přepínat?

Anonym (bez ověření)
25 duben, 2008 - 18:54

Po nahrání na hdd ano, ale po následném vypálení na DVD už ne

Jarda66 (bez ověření)
25 duben, 2008 - 23:46

Přístroj nemám ale díval jsem se na to ve staženém PDF manuálu. Zvuková stopa by se měla vybrat ještě před nahráváním na HDD a měla by se nahrát jen ta jedna vybraná. Je to popsáno v manuálu na str. 8, 23, 43 a 66. Mohl byste to někdo vyzkoušet? Díky.

Anonym (bez ověření)
5 květen, 2008 - 08:07

Před několika dny jsem nahrával film na Nově, který měl duální zvuk. Nic jsem nevybíral, nahrál ho na HD, vystříhal reklamy a film měl stále duální zvuk. Pak jsem ho vysokorychlostně zkopíroval na DVD -R bez vybírání zvukové stopy a i na DVD mám duální zvuk. Zvukovou stopu vybírám až při přehrávání na TV. Ale nejsem si jistý, jak to bude fungovat při přehrávání na jiném DVD přehrávači nebo na počítači.

Anonym (bez ověření)
21 duben, 2008 - 12:03

Ano.

Přemek (bez ověření)
13 duben, 2008 - 21:40

Zdravím,

chtěl bych si koupit tento DVD rekordér, ale měl bych k němu dva dotazy. Je nějak omezen počet nastavených časových bodů kdy má začít nahrávání? Předpokládám že omezení existuje ale kolik to je. Nevíte někdo?

Druhý dotaz by se týkal ohledně nahrávání. V případě že budu pryč a nastavím nahrávání na nějaký časový bod např. na Primě a v tu dobu nahrávání bude někdo sledovat jiný kanál, tak se bude nahrávat na DVD Prima a bude jedno co dotyčný sleduje? Předpokládám že se nastaví na DVD jaký ma kanál nahrávat a pak je tedy jedno co bude v danou dobu někdo na TV sledovat nebo zda bude vypnuta. Je to tak?

Díky za odpověď.

Petr (bez ověření)
15 duben, 2008 - 14:18

Jaký je přesně maximální počet naprogramovaných položek nevím, ale jsou jich určitě desítky s tím, že opakující se program např. každý den ve stejnou dobu je jako jedna položka.
Co se týká nahrávání a současného sledování jiného pořadu to je tak, že pokud použijete rekordér jako settopbox ( tj. digitální vysílání ), pak nelze jeden program nahrávat a jiný sledovat, ale můžete sledovat pořad dříve nahraný na HD nebo DVD. Ale pokud nechcete používat videorekordér jako settopbox, můžete na TV sledovat cokoliv a videorekordér může být klidně ve standby režimu a třeba nahrávat jakýkoliv program. Snad jsem to moc nezamotal, prostě pokud vám TV fungovala i předtím, než jste připojil rekordér, tak vám stejně bude fungovat i nadále.

Anonym (bez ověření)
19 duben, 2008 - 22:43

Zeptám se hloupě, ale pro jistotu. Znamená to, že pokud budu na své TV se set-top-boxem sledovat nějaký digi kanál, budu moci současně na dvd nahrávat jiný digi kanál ??

Anonym (bez ověření)
21 duben, 2008 - 12:05

Ano.

Přemek (bez ověření)
15 duben, 2008 - 22:21

Děkuji za upřenění.

Anonym (bez ověření)
13 duben, 2008 - 18:10

Dobrý den, to opravdu tento rekordér nepodporuje TXT? Ani v návodu jsem nic nenašel. CHtěl jsem se podívat při sledování ČT4 na TXT výsledky a nic. Ani analogové programy TXT nepodporují. Je to opravdu tak?

© 2007-2012 všechna práva vyhrazena | tiráž & kontakty | inzerce TOPlist | ISSN 1802-9000