Sobota , 27. 04. 2024

Oto

Sony je nejpopulárnější značkou

21. 03. 2009

Nejoblíbenější značkou spotřební elektroniky je v České republice i na Slovensku SONY. Průzkum spotřebitelské spokojenosti s jednotlivými značkami vychází z více než desítky tisíc textových hodnocení zákazníků KASA.cz, kteří si v roce 2008 zakoupili prostřednictvím internetových obchodů KASA.cz a HEJ.sk produkty z nabídky spotřební elektroniky.

S produkty SONY vyjádřili respondenti největší spokojenost a zároveň uvádějí tuto značku jako jednoznačnou preferenci při potencionálním nákupu dalšího zboží z oblasti spotřební elektroniky.

Z maximálních 5 bodů obdržela tato značka od českých zákazníků známku 4,64, od slovenských dokonce 4,83.

Se shodným skóre (4,59) zaujímají druhé a třetí místo českého žebříčku značky Canon a Panasonic. Na Slovensku se na druhé pozici se známkou 4,81 umístila společnost Asus a třetí příčku obsadil Logitech, který zákazníci ohodnotili známkou 4,57.

Z celkového hodnocení vycházely v Česku jednotlivé značky lehce pozitivněji než na Slovensku, kde zákazníci přistupují k produktům kritičtěji. Konkrétní hodnocení produktů je plně k dispozici přímo u zboží na stránkách KASA.cz a HEJ.sk.

K nejčastěji kupovanému zboží značky SONY patří především televizory a přehrávače hudby, silnou poptávku zaznamenáváme také v oblasti fotoaparátů a příslušenství,” uvedla Jitka Součková, marketingová manažerka společnosti KASA.cz.

Od našich zákazníků se vždy snažíme získat co nejpřesnější zpětnou vazbu, díky níž se nám daří kontinuálně zlepšovat naše služby i rozšiřovat sortiment v souladu s poptávkou trhu. Díky tomuto průzkumu dokážeme lépe predikovat, které zboží budou zákazníci v nejbližším období poptávat nejčastěji,” dodala Jitka Součková.

Žebříček značek dle spokojenosti českých zákazníků:  

  Pořadí  Průměr hodnocení Vyjádření %
1.   SONY 4,64 vynikající 92,80%
2.   PANASONIC 4,59 vynikající 91,80%
3.   CANON 4,59 vynikající 91,80%
4.   LG 4,53 vynikající 90,60%
5.   AEG – ELECTROLUX 4,52 vynikající 90,40%
6.   NOKIA 4,5 vynikající 90,00%
7.   SONY ERICSSON 4,45 dobrý 89,00%
8.   BOSCH 4,39 dobrý 87,80%
9.   SAMSUNG 4,39 dobrý 87,80%
10.   PHILIPS 4,36 dobrý 87,20%
Žebříček značek dle spokojenosti slovenských zákazníků:
  Pořadí Průměr hodnocení Vyjádření %
1.   SONY 4,83 vynikající 96,60%
2.   ASUS 4,81 vynikající 96,20%
3.   LOGITECH 4,57 vynikající 91,40%
4.   PHILIPS 4,55 vynikající 91,00%
5.   SONY ERICSSON 4,47 dobrý 89,40%
6.   PANASONIC 4,43 dobrý 88,60%
7.   ELEKTROLUX 4,4 dobrý 88,00%
8.   LG 4,33 dobrý 86,60%
9.   SAMSUNG 4,26 dobrý 85,20%
10.   NOKIA 4,13 dobrý 82,60%
K TÉMATU  Vysokorychlostní signálový procesor dokáže analyzovat 400 000 snímků současně
Zdroje článku:
sdílet
tisknout

Témata pro vás

Výběr článků

Vinylové desky (LP) se v posledních letech dokázaly vrátit na výsluní a jejich prodeje rostou. I malé dítě dnes stále ví, jak gramofonová deska vypadá. S audiokazetami či „cédéčky“ to ale, alespoň zatím, na podobný comeback nevypadá. To však nebrání tomu na tyto hudební nosiče alespoň zavzpomínat.
Testovaný reproduktor míří do vašich domovů spíše než na cesty, venkovní párty či grilovačky, které Češi milují. Výrobce to naznačuje názvem, který nás nenechá na pochybách, že nejde o klasický přenosný reproduktor, který budete denně s sebou nosit na hřiště, byť mobility se zcela vzdát nechce. Výkon 20 W již zavdává na kvalitní zážitek z (mobilní) domácí hudby.
Dalším z videí z rozbalování budou multiplatformní sluchátka, která můžete používat s konzolemi PS4, Xbox One, Nintendo Switch, stolním počítačem a také nejnovějšími notebooky i telefony, od polské herní značky Genesis (založené roku 2013). Nabízí tkaninou chráněný audio kabel, zásuvný mikrofon a masivní náušníky, slibující dobrý zvuk...
Vinylové desky (LP) se v posledních letech dokázaly vrátit na výsluní a jejich prodeje rostou. I malé dítě dnes stále ví, jak gramofonová deska vypadá. S audiokazetami či „cédéčky“ to ale, alespoň zatím, na podobný comeback nevypadá. To však nebrání tomu na tyto hudební nosiče alespoň zavzpomínat.
Plánování společenských událostí, veletrhů nebo prodejních akcí může být náročný úkol. Každý organizátor hledá ten správný prvek, který udělá z události nezapomenutelný zážitek. Přenosné party stany, známé také jako reklamní nebo prodejní stánky, jsou tímto prvkem, který přidává do každé akce nádech jedinečnosti a pohodlí.
Na sportování jsem příliš líný, uznávám bez mučení. O to víc mě zaskočil šéfredaktor, když mi nabídl k otestování chytrý náramek X-Fitpolo od firmy Niceboy. Byl jsem zvědavý, zda mě monitoring mého těla přinutí se sebou něco dělat.

Nepřehlédněte

Odebírat novinky

Přihlásit se

Jestě nemáte účet? Zaregistrujte se zde.

Nahlásit článek