LCD TESLA: SMUTNÝ PŘÍBĚH

  • 2 příspěvky / 0 new
    Poslední
    Anonym
    LCD TESLA: SMUTNÝ PŘÍBĚH

    LCD TESLA: SMUTNÝ PŘÍBĚH
    Všechny zdravím,
    protože jsem před koupí LCD Televizoru hledal různé zkušenosti majitelů abych si podle toho sám vybral,rozhodl jsem se napsat tento nepříliš krátký příspěvek a tak se omlouvám,ale koho to zajímá tak si ho rád přečte a koho ne, tak prosím, aby se tím vůbec nezatěžoval a tento článek přeskočil.
    Myslím si že internet je na toto výborná věc ,kde píší majitelé různých televizorů a tudíž si člověk může udělat o přístroji svůj názor aniž by byl ovlivněn reklamní masírkou televizních firem. Sám jsem zažil tento smutný příběh a tak se chci o něj s Vámi podělit aby jste někdo neudělal podobnou chybu jako já.
    Po přečtení jedné diskuse na zive.cz a testu na svettv.cz jsem se rozhodl dne 11.2.2007 koupit televizor Tesla 32LCD70WDG HD, kde ho majitelé dost chválili, vybavení a cena byla dost lákavá.Nicméně po prvotním nadšení po šesti týdnech (30.3.07) se na obraze začali dělat modré zelené a šedivé mapy,na které se prostě nedalo dívat.Tak jsem mapy vyfotil,a tv reklamoval v 80 km vzdáleném Makru kde jsem ji koupil a čekal 1měsíc a 18dní, pak si tv opět vyzvedl.Ale nervalo dlouho a závada se opakovala.Tentokrát jsem si řekl budeš chytřejší a opět posílen radami z nějaké diskuse že to bude rychlejší odvezl Teslu přímo do servisu.Opět jel 80 km,protože nejbližší servis byl právě v tom samém městě jako zmíněné makro.Jenže oprava trvala stejnou dobu přesně 1 měsíc a 20 dní.Tentokrát jsem se díval na TV celé „!!!3 měsíce a 4 dny!!!“ (to je co říct) ale závada, opět stejná se zas opakovala. Ještě ke všemu jednoho dne vypla úplně a už nešla nahodit.Tenkrát prohlásila moje 9 letá dcera: “tatí vypadá to,že naše tesla dnes vydechla naposled“. Vyrazil jsem po třetí! Tentokrát jsem jel do Makra a žádal hned peníze,protože to byla třetí stejná závada a tak mám ze zákona právo odstoupit od smlouvy.Vím to protože mezi tím jsem psal do právnické poradny a žádal o radu, jak mám postupovat. Napsali mi,že jestli servis vymyslí nějakou habaďuru a řekne třeba že jsem si závadu zavinil sám jediná možnost je SOUD.Ale jako jednotlivec,suďte se s makrem,že? Utopie.V Makru mi řekli,že závadu samozřejmě musí posoudit servis a pak se uvidí.Tentokrát naše slavná Tesla putovala nejdříve do toho samého servisu, pak do centrálního servisu v Liberci a odtamtud ještě na posouzení k výrobci.Už po 14 dnech mi bylo oznámeno,že je neopravitelná a že pošlou dobropis do makra.Obden jsem volal,provolal spousty peněz, ale dobropis nikde.Nechápu jak může být pro někoho problém napsat papír a odeslat mailem,faxem…. Když koupíte přístroj za 25 tisíc korun a nemáte peníze ani přístroj, nejste zrovna poslanec, a ještě s vámi nikdo nechce komunikovat a připadáte si jak kdyby jste je otravoval,tak je to docela dost blbej pocit. Počkal jsem na 31.den od reklamace a dne 9.11.07.jsem od rána telefonoval do všech servisů a do Makra a byl tak otravný až jsem si večer mohl konečně zajít do Makra pro peníze. Chtěl jsem zabít tele, sezvat sousedy a chlastat do němoty.Ale pak, při vzpomínkách na to,co všechno jsem musel podstoupit, s toho nějak sešlo.
    Naštěstí pro mne to vše dopadlo dobře, ale pro spoustu jiných lidí kteří koupí takový podobný křáp by nemuselo.Proto píšu tento příběh a chci vyzvat lidi jako já,kteří se pídí před koupí čehokoli, po všelijakých debatách na internetu aby vybrali dobře,aby si uvědomily,že ta cena není vše,je lepší si připlatit a koupit značkovou věc a nebo holt počkat až bude vše levnější. Kdybych měl spočítat kolik mi všechny ty cesty a telefonáty stály peněz a hlavně nervů a strachu,že nebudu mít nic ani peníze ani Tv, tak bych se asi nedopočítal.Já už ted vím že kupovat křápy opravdu nemá smysl, a taková zkušenost opravdu není zadarmo.
    Tímto vám chci říct:“neudělejte stejnou chybu“.
    Reakce nečekám,jen jsem chtěl aby to bylo někde na internetu,myslím si,že když má někdo podobný příběh tak se sním moc nechlubí a to je špatně! Měli bychom se spojit a každý kdo bude mít podobný problém,s jakoukoli věcí by to měl vždy napsat na internet,abychom si my ostatní dali pozor!
    Díky a ještě jednou se omlouvám, ale kratší to napsat neumím.

    Pikobus
    Upřesnění

    UPŘESNĚNÍ:
    Omlouvám se trochu jsem to spletl.1měsíc a 18 dní resp.1měsíc a 20dní jsem měl tv doma než se oběvila závada znovu.Reklamaci vždy stihly vyřídit skoro na den do 30ti dní.

    Filip
    Typický příběh

    Typický příběh kolenovrta. Nejdříve zuřivě hledá na netu kde to mají nejlevněji a pak se podivuje, že kolem něj všichni neskáčou. 1. to, že jste jel 80km do makra (naprosto zbytečně, protože jste měl jet rovnou do záručního servisu) je Vaše blbost zapříčiněná právě oním chronickým kolenovrtsvím. 2. ze stejného důvodu jsou reklamační lhůty 60 dnů na rozdíl od standardního maloobchodního prodeje, kde je povinnost vyřídit reklamaci do 30 dnů. Cenově výhodná "velkoobchodní" nabídka je určena lidem, kteří si s ní vědí rady! Namísto toho abyste TV koupil u kvalitního maloobchodníka za malý připlatek tak tu obtěžujete. Smutný příběh to je, to máte pravdu. Ale to co je na tom smutné, je Vaše neschopnost pochopit účel a smysl discontního prodeje a účel a smysl maloobchodního prodeje. Smutné je, že dospělý člověk je schpen věnovat spoustu času a peněz na to, že si dojede 80km pro jednu TV, smutné je, že dospělý člověk chce nakupovat za velkoobchodní cenu, ale nestidí se obtěžovat, když k této ceně není dodáván maloobchodní servis a služby. Vámi popsaná situace vypovídá především o Vás. Nenakupjte v discontu, prosím, ušetříte čas sobě i ostatním.

    Anonym
    Zvláštní jaký

    Zvláštní jaký neználkové píšou do debat, tímto jste pane Filip ze sebe udělal úplnýho blba, (ještě že jste nenapsal svou adresu,to bych se vám přišel vysmát osobně :-) .Umíte vůbec číst? Já myslím že né.. Protože jak byste Filipe přišel na to že jsem zuřivě hledal "nejlevnější"? Psal jsem že jsem po debatách hledal značku a tip tv., né kde mají nejlevnější Teslu! Je vidět že jste v Makru nikdy nenakupoval, jinak byste věděl,že tam není žádná velkoobchodní cenově výhodná nabídka, ale normální ceny a musím se přiznat,že tesla tam v tu dobu stála o 3 tisíce dráž,než např. na svettv.cz! Je vidět,že jste někdy viděl nějaký útržek letáku z Makra,kde se uvádí tučnými písmeny ceny bez DPH a miniaturnímy písmenky ceny s DPH, ale u kasy samoz.platíte s DPH,to vás určitě zmátlo. Další důkaz ,že neumíte číst. Nechápu proč bych měl jet nejdříve do záručního servisu, když byl stejně vzdálen jako zmíněné Makro? Mimochodem další potvrzení,že asi neumíte číst. A to co mne asi rozesmálo nejvíc. Jak jste pane Filip přišel na 60dní???? Samozřejmě se Makro řídí OBCHODNÍM zákoníkem,právě proto, že nakupovat zde smí jen lidi s živnostenským listem. Ale pro obchodní zákoník platí normální pravidla o 30ti dnech,třech reklamacích a vrácení peněz! Kam by chudáci živnostníci přišly,kdyby to neplatilo!!! Vemte si příklad hospodského který si koupí Plazmu za 50000kč do hospody na fotbal a nebude pro něj toto platit!!! Chudák, kdyby mu zhasla,tak by se musel odstřelit. Kdyby jste si Filipe pořádně přečetl tuto debatu,tak byste narazil na moje "upřesnění" a tam je psáno,že vše vždy stihly do 30ti dnů vyřídit. Ale číst vy vlastně neumíte... Jinak servisní střediska mne samozřejmě vůbec zajímat nemusela, protože pro kupujícího je na prvním místě partnerem pro uplatnění reklamace prodejce kde věc zakoupil,ale je známo,jestliže se jedná o banální opravu (což nebyl můj případ) tak je to v servisu rychlejší a nemusel bych 30 dnů koukat do zdi. Autorizovaný servis má naprosto stejné povinnosti ze zákona jako prodejce. Hlavně mne nezkoušejte o těchto věcech poučovat,protože během těchto reklamací,jsem vyzvídal různé právníky a psal do právních poraden,takže vim o čem je řeč.... Nejsmutnější, pane Filip, na tomto příběhu se ukázala, vaše neschopnost, pořádně si vše přečíst a ověřit, ale hlavně že vám nechybí chuť něco napsat, klidně i když to je blábol všech blábolů! ...Vy cenově výhodná velkoobchodní nabídko v Makru !!! ...ha ha ha opravdu jsem se dlouho tak nezasmál... :-D

    Anonym
    Re: Zvláštní jaký

    Myslím, že tady všichni sjeli z cesty. Podle mě tu je poukázáno na kvalitu televize a to, jaký možný způsob a rychlost oprav je v naší republice byť je to smutný je už vedlejší. Takže všichni ti chytří oponenti co radí proč to dělal takhle a ne takhle a že zákon je takový a ne makový.......proč nenapíšou výrobci či prodejci PROČ vyrábí-prodávají lidem takové kšunty :-D Ty jo samé proč no vlastně.....proč :-D

    Anonym
    Re: Zvláštní jaký

    tak sem si udelal zaver teslu proste nekupovat jak uvidim napis tesla hned od toho pryč na věčné časy

    Tomáš Blecha
    podekovani

    Dobry den,diky za Vas prispevek na internetu o Tesle..Pred vanoci jsem byl v makru a koukal na teslu lcd libila se mi jak cena tak estetika! chtel jsem pro ni zitra jet a tzak si rikam ze kouknu na net a ted ctu vas prispevek.. rychle jsem si to rozmyslel..

    LCD TESLA: SMUTNÝ PŘÍBĚH

    Je to "teprve" druhé místo na webu, kde jsem si přečetl tentýž příběh - není smutné to, že se někomu porouchá televizor - neznám na světě výrobce televizorů, který by vyráběl 100 % dokonalé a bezvadné výrobky na rozdíl od výrobce LCD Tesla, jak nám autor "nenápadně" podsouvá.
    Velmi smutné je to, že autor příspěvku absolutně nezná rozdíl mezi záručními podmínkami při prodeji konečnému spotřebiteli, které se řídí ustanoveními Občanského zákoníku (zde platí záruka minimálně 2 roky, uplatnění záruční opravy buď u prodejce nebo pověřeného servisu podle toho, který je blíže bydlišti zákazníka atd.) a záručními podmínkami při koupi v MAKRU - zde se prodává zboží určené k dalšímu prodeji a vztah mezi prodávajícím a kupujícím se řídí podmínkami Obchodního zákoníku (kratší doba záruky atd.)...

    Anonym
    odpověd pro kopakopa

    Prosimvás nepište tu nesmysly a nejdříve si přečtěte tuto celou debatu a pak házejte "chytrý" připomínky.Přesně na to už jsem odpovídal v příspěvku :Zvláštní jaký... Nebudu už se k tomu vyadřovat každýmu blbovi zvlášť.

    SM
    Re: odpověd pro kopakopa

    Ty si ale dobrá lamka... :D

    Radim Kryštůfek
    Re: LCD TESLA: SMUTNÝ PŘÍBĚH

    Taky mám smutný příběh.
    Vezmu to stručně. Koupil jsem si tu samou tv Tesla 32LCD70WDG HD v září 2007 přes internet. TV dovzli už nefunkční, takže jsem ji poslal hned zpět. Obratem poslali TV novou, až jsem se divil jak to jde rychle. Ta už byla funkční a tak jsem poslal záručák na potvrzení prodejci. Ten mezitím zkrachoval a já zůstal bez záručáku.

    Před 14 dny 3/2009 mi zmizel obraz. Šel jen zvuk. Zavolal jsem do autorizovaného smluvního partnera a tam mi řekli, že je potřeba záručák. Moje tchýně právnička mi řekla že je to blbost. A tak jsem volal zpět. Řekli mi ať se obrátím na centrální servis v Liberci. Tam mi řekli, že už neprovádějí záruční opravy Tesly, protože výrobce zkrachoval.

    A tak mám teď doma telerádio a půjdu si zjistit, kolik mě bude stát oprava, protože není nikdo, na kom bych mohl nárokovat cenu servisu.

    Doufám, že se Vám nikomu nic takového nestane.
    Radim Kryštlfej

    sochacek
    Re: LCD TESLA: SMUTNÝ PŘÍBĚH

    Bohužel jsem na tom stejně, také jsem si koupil Teslu tentokrát ještě typ 321 hluboký, širokoúhlý 82 cm, první opravu potřeboval po 3 dnech provozu další po cca 6 měsících, jenže teď už jí nikdo ač je v záruce neopraví,protože dovozce zkrachoval. takže též bezradně obvolávám servisi a všichni od toho dávaj ruce pryč. Tesla media je v konkurzu a prostě není dovolání.
    Tesla Liberec s tím také nechce nic mít.

    ještě k to mu předvánočnímu, to je možné že už byl Tesla, kterou dělají činané u Nymburka, jinak též changchong

    Anonym
    Re: LCD TESLA: SMUTNÝ PŘÍBĚH

    Co se týká MAKRO Cash & Carry ČR, léta jsem se jich ohledně reklamací zastával. Když mí známí vyjadřovali obavy z nákupu v Makro, odbyl jsem je tím, že moje osobní zkušenosti s vyřizovaním reklamací v Makru jsou výborné.

    V Makru nakuji pro osobní spotřebu již dlouhá léta za cca 5000 Kč měsíčně. Při takovém objemu už se sem tam nějaká reklamace vyskytne. Jak jsem již zmínil, chovali se vždy perfektně a většinou vraceli peníze.

    Nevím, jestli to je krizí a souvisejícím šetřením, ale letos se jejich postoj změnil. Zjevně uznatelné reklamace mi zamítají, v jenom případě jsem na neúspěšné vyřízení reklamace čekal několik měsíců. Až teď jsem jsem pocítil, že v případě Makra nemám žádných 30 dnů na vyřízení podle Zákona na ochranu spotřebitele. Reklamace v Makru jsou upraveny Obchodním zákoníkem, to znamená dohodou mezi prodávajícím a kupujícím subjektem. Žádnou písemnou dohodu jako je reklamační řád ale nikdo nikdy neviděl, na jejich webu není. Pouze na recepci mají takovou cedulku, kde se píše něco o tom že reklamace vyřizují v "přiměřené lhůtě".

    Další můj problém je, že mám podnikání už léta pozastavené, a podle jejich podmínek jsem jim to měl správně nahlásit a vrátit kartičku. Težko jim pak posílat doporučené dopisy s IČEm nebo s nimi dokonce soudit, že?

    Moje doporučení tedy zní: V Makru pro osobní potřebu nakupovat pouze drogerii a podobně, kde odpovědnost prodejce za vady beztak nevyužijete. Spotřební elektroniku si kupte raději přes web - vyjde to i o něco levněji a nepřijdete o svá práva.

    Přidat komentář

    CAPTCHA
    Vyřešením této otázky prokážete, že nejste robot.
    mamink_: